onsdag 10. august 2011

Nå nærmer det seg...

Hurra! Da har vi fått bekreftet Baby Cottons som ny leverandør til Emma Bella! Vi vil motta varer allerede om 2 uker. Gleder meg veldig! Det kommer fantastiske bodyer, footies, pyjamaser, undertøy og asseccories i fantastisk kvalitet. Den beste bomullen for ditt barn! Jeg legger ut bilder fortløpende og med en gang varene er på lager.

Varer fra Den lille prikken over i`en vil også komme om 2 uker. Er helt i ekstase! Gleder meg veldig til å se de flotte spennene fra jentene i Trondheim.

I dag skal jeg på moteshow med Mayoral! Spennende å se hva de har planlagt for sommer 2012. Jeg er sikker på at det er en blanding av fantastisk kule og søte klær :)

Det er mye glede i dette innlegget ser jeg : ) Men akkurat nå er det bare masse å glede seg til. Herlig!

Men et par søte barnebilder må jeg ha med. En fornøyd liten frøken inntar et bedre måltid iført joggedress fra Mayoral, kjempefin spenne fra Den lille prikken over i`en og bestikk fra Rice som passer perfekt til små barnehender. Nesten all maten ble spist opp uten for mye søl ;)


Nå kommer snart vinterkolleksjonen fra Mayoral. I mellomtiden kan dere se de flotte klærne fra sommerkolleksjonen 2011. Her er tantes prins på Norway Cup i flott t-skjorte og shorts fra Mayoral.


Hilsen Emma Bella - Merete